Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neden sizde kurtulmayasaniz
#1
Herkese tekrardan merhabalar.Gerek sınavlarım gerek hayatımdaki problemler yüzünden yaşadığım stres ve şok etkisi sebebiyle tanıştığım panik atak hastalığıyla 8. ayımızda yollarımızı ayırdık.Geriye dönüp baktığımda yaşadığım tüm o heyecanlar o garip duygular düşünceler şuan o kadar saçma geliyor ki inanamazsiniz.Hayatimin 8 ayını bir hapiste yaşamışim da haberim yokmus.Su günlerde 8 ay boyunca kullanmış olduğum ilaçları bırakma donemimdeyim oyuzden biraz sıkıntılar yaşıyorum.Ama umarım bunlar da geçecek.İsin komik yanı üniversite sınavları sonucu tıp yazacagim.En büyük hayalim de tüm bu yaşadıklarım sonucunda psikiyatri veya noroloji alanında ilerleyip benimle aynı zorlukları atlatan insanlarin yaralarına merhem olmak.Hastaligimin başında benim gibi aynı dertten muzdarip insanlarla dertlerimi paylaşmak istememden dolayı yazılar yaziyordum.Simdi yazmamin sebebi ise bu hastalığı ben atlatabiliyorsam sizin de atlatabileceginizi sizlere hatirlatmak.Sadece biraz inançlı biraz da dirençli olun.sevgilerle...
Ara
Cevapla
#2
Ben hic ilac kullanmadim ilac kullanmadan da atlatiliyormu sizce? Çünkü o ilaclari kullanmak istemiyorum
Ara
Cevapla
#3
İlaç tedavisinin herhangi bir yan etkisi oldu mu?
Ara
Cevapla
#4
Buna cevap verebilmek için hastalığınız derecesini sizi günlük hayatta ne kadar rahatsız ettigi gibi soruları da bilmek lazım.Fakat kendimden örnek verirsem benim hastaligim günlük aktivitelerimi ileri derecede zorlamaya baslamisti.İlk sizin dusuncenizdeydim hap kullanmaya karşıydım ve iyi bir psikologla terapiye başlamıştım fakat iş artık dayanılmaz duruma gelince psikiyatriste başvurmaya karar verdim.İlk terapi ve ilk terapide yazmış olduğu ilaçlar bana 2 3 günde günlük aktivitelerimi tekrardan yapabilme pozisyonu sagladi.İllaki sinir ilaçlarının yan etkileri var ama bazen ne yazık ki tek çare ilaçlar oluyor.
Ara
Cevapla
#5
Yan etkiler her bireyde farklılık gosterebilir.Bende aşırı terleme gibi bir etkisi oldu.Cok küçük bir detay gibi görünse de insanın hayatında büyük bir sorun olabiliyor.Fakat ilaca alışma döneminden sonra yan etkiler azalıyor
Ara
Cevapla
#6
(06-21-2017, 08:26 AM)cagribey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yan etkiler her bireyde farklılık gosterebilir.Bende aşırı terleme gibi bir etkisi oldu.Cok küçük bir detay gibi görünse de insanın hayatında büyük bir sorun olabiliyor.Fakat ilaca alışma döneminden sonra yan etkiler azalıyor

Mesela benim o kadar etkilemiyor yani çıkıp gezebiliyorum her işimi görebiliyorum sadece hastaliktan korkuyorum ölümden korkuyorum sürekli kalbimi dinliyorum basim falan uyusuyor sol kolum agriyor bu kadar birseylerle ugrasinca geciyor bende
Ara
Cevapla
#7
3 yıllık tecrübeme dayanarak panik atağının ilacı bıraktıktan sonraki 1 yıl içinde nüks edeceğini söyleyebilirim.
Ara
Cevapla
#8
(06-21-2017, 09:15 AM)akay61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-21-2017, 08:26 AM)cagribey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yan etkiler her bireyde farklılık gosterebilir.Bende aşırı terleme gibi bir etkisi oldu.Cok küçük bir detay gibi görünse de insanın hayatında büyük bir sorun olabiliyor.Fakat ilaca alışma döneminden sonra yan etkiler azalıyor

Mesela benim o kadar etkilemiyor yani çıkıp gezebiliyorum her işimi görebiliyorum sadece hastaliktan korkuyorum ölümden korkuyorum sürekli kalbimi dinliyorum basim falan uyusuyor sol kolum agriyor bu kadar birseylerle ugrasinca geciyor bende

Olayı zaten çözmüşsün.Kafanı meşgul edince geçiyor.Çünkü bu olay fiziksel bir rahatsızlık değil.Sürekli kendine meşgul olabileceğin şeyler bulmaya çalış beynine kendini dinleme fırsatı verme.
Ara
Cevapla
#9
(06-21-2017, 11:16 AM)obir20 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 3 yıllık tecrübeme dayanarak panik atağının ilacı bıraktıktan sonraki 1 yıl içinde nüks edeceğini söyleyebilirim.

Bu düşünce içindeysen zaten ilacı bırakmaman gerekir.Her insanın hayatında stres telaş gibi duygular var.Sadece dev aynasından bakmamak gerek.
Ara
Cevapla
#10
(06-22-2017, 02:14 AM)cagribey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-21-2017, 09:15 AM)akay61 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-21-2017, 08:26 AM)cagribey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yan etkiler her bireyde farklılık gosterebilir.Bende aşırı terleme gibi bir etkisi oldu.Cok küçük bir detay gibi görünse de insanın hayatında büyük bir sorun olabiliyor.Fakat ilaca alışma döneminden sonra yan etkiler azalıyor

Mesela benim o kadar etkilemiyor yani çıkıp gezebiliyorum her işimi görebiliyorum sadece hastaliktan korkuyorum ölümden korkuyorum sürekli kalbimi dinliyorum basim falan uyusuyor sol kolum agriyor bu kadar birseylerle ugrasinca geciyor bende

Olayı zaten çözmüşsün.Kafanı meşgul edince geçiyor.Çünkü bu olay fiziksel bir rahatsızlık değil.Sürekli kendine meşgul olabileceğin şeyler bulmaya çalış beynine kendini dinleme fırsatı verme.
Şu hastalık korkusunu yendiğimi düşünüyorum artık hastaysam hastayim herşey Allah'tan diyip rahstliyorum ama ölüm korkusu geçmiyor geçen bie video izledim kiz nikahinda birden yere yığılıp ölüyor simdide buna sarmış durumdayim ya
Ara
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
satılık kedi satılık köpek sohbet dünyası